سوالات متداول

سوالات متداول

در بخش سوالات متداول تلاش نموده‌ایم، پاسخگوی سوالات پر تکرار شما مشتریان عزیز باشیم

سوالات متداول

فروشگاه شاکر موبایل به تمام خریدارانش تضمین میدهد که هیچکدام از گوشی های خریداری شده از این مجموعه، مشکلی در آنتن دهی نخواهند داشت. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که چنانچه پس از دریافت مرسوله، گوشی در سامانه همتا رجیستر نشده بود، شما می‌توانید با هماهنگی با مرکز تماس فروشگاه شاکر موبایل نسبت به مرجوعی گوشی اقدام نمایید.

کد فعالسازی و کارت گارانتی به همراه گوشی خریداری شده برای شما ارسال می‌گردد و فعالسازی گوشی طبق دستورالعمل درج شده بر روی کارت گارانتی و به عهده خریدار می‌باشد. همچنین کد فعالسازی گوشی خریداری شده، در سیستم اطلاعاتی شرکت گارانتی‌کننده نیز موجود است.

در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی موارد، ثبت رجیستری تلفن همراه توسط شرکت واردکننده با فاصله زمانی کمی در سامانه همتا صورت پذیرد.

از اعتماد و خرید شما سپاسگزاریم.

بستگی دارد شما هنگام ثبت سفارش کدام را انتخاب کرده باشید.

 

– ارسال با چاپار = ارسال در همان روز خرید و تحویل 2 الی 3 روزه به سرتاسر ایران + بیمه ارسال ( توسط چاپار )

– ارسال با تیپاکس = ارسال در همان روز خرید و تحویل 3 الی 4 روزه به سرتاسر ایران + بیمه ارسال ( توسط تیپاکس )

– ارسال با پست = ارسال در همان روز خرید و تحویل 4 الی 6 روزه به سرتاسر ایران + بیمه ارسال ( توسط پست)

 

کالا بعد از اینکه تحویل پست پیشتاز یا تیپاکس یا چاپار شد، یک شماره پیگیری برایتان پیامک میشود. که با این کد میتوانید هر لحظه از موقعیت مکانی سفارشتون با خبر شوید

اگر کد رهگیری برایتان پیامک نشد، لطفا بعد از 24 ساعت وارد حساب کاربریتان شوید و در قسمت سفارش ها کد رهگیری را ببینید.

اگر در حساب کاربری قسمت سفارش ها کد رهگیری را ندیدید، می‌توانید به بخش پشتیبانی پیام بدهید و یا با شماره 09163805580 تماس بگیرید و کد پیگیریتان را دریافت کنید.

میتوانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید .

بستگی دارد شما هنگام ثبت سفارش کدام را انتخاب کرده باشید.

 

– ارسال با چاپار = ارسال در همان روز خرید و تحویل 2 الی 3 روزه به سرتاسر ایران + بیمه ارسال ( توسط چاپار )

– ارسال با تیپاکس = ارسال در همان روز خرید و تحویل 3 الی 4 روزه به سرتاسر ایران + بیمه ارسال ( توسط تیپاکس )

– ارسال با پست = ارسال در همان روز خرید و تحویل 4 الی 6 روزه به سرتاسر ایران + بیمه ارسال ( توسط پست)

در فروشگاه شاکر موبایل، هر کالایی که مد نظرتان هست را انتخاب کنید و رنگش را انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کنید. می‌توانید چندین کالا به سبد خریدتان اضافه کنید و بعد از اینکه تمام شد، از بالای سایت، سمت چپ، وارد سبد خریدتان بشوید و مراحل تکمیل خرید کالا را طی کنید.

کالا بعد از اینکه تحویل پست پیشتاز یا تیپاکس یا چاپار شد، یک شماره پیگیری برایتان پیامک میشود. که با این کد میتوانید هر لحظه از موقعیت مکانی سفارشتون با خبر شوید

اگر کد رهگیری برایتان پیامک نشد، لطفا بعد از 24 ساعت وارد حساب کاربریتان شوید و در قسمت سفارش ها کد رهگیری را ببینید.

اگر در حساب کاربری قسمت سفارش ها کد رهگیری را ندیدید، می‌توانید به بخش پشتیبانی پیام بدهید و یا با شماره 09163805580 تماس بگیرید و کد پیگیریتان را دریافت کنید.

بله میتوانید لغو سفارش کنید، با بخش پشتیبانی فروشگاه شاکر موبایل تماس بگیرید و به کارشناس مربوطه اطلاع بدهید که از خرید خود منصرف شدید. کارشناس پشتیبانی سفارشتان را لغو میکند و وجه عودت داده می شود.

موقع خرید از فروشگاه شاکر موبایل خیالتان راحت باشد. چرا ؟ چون تمام محصولاتی که در فروشگاه شاکر موبایل به فروش میرسد، از طریق معتبر‌ترین شرکت‌های گارانتی دهنده در ایران، 18 ماه گارانتی میشوند. تمام محصولات تا پایان زمان گارانتی، طبق قوانین شرکت گارانتی کننده، تحت پوشش قرار می‌گیرند.

دو حالت دارد. یا کالایی که تحویل گرفته اید مشکل دارد یا از خریدتان منصرف شده اید.

1- کالا مشکل دارد :

موقعی که مامور پست می‌خواهد کالا را به شما تحویل بدهد، همان موقع می‌توانید خوب جعبه کالا را چک کنید. اگر دیدید که جعبه، ضربه خوردگی دارد، یا جعبه مخدوش شده، یا حتی دیدید تفاوت رنگ و تفاوت ویژگی وجود دارد بین کالایی که به دستتان رسیده، با کالایی که سفارش دادید، می توانید کالا را از مامور پست تحویل نگیرید. پس حتما قبل از اینکه رسید تحویل پستی را امضا کنید، از سلامت بسته‌ای که تحویل گرفته اید مطمئن شوید.

2- از خریدم منصرف شدم:

اگر از خریدی که کردید منصرف شدید، هفت روز از زمانی که کالا را دریافت کردید، فرصت دارید تا با بخش پشتیبانی فروشگاه شاکر موبایل تماس بگیرید. پشتیبان توضیح میدهد که چه کارهایی را انجام بدهید تا بتوانید کالا را به فروشگاه برگردانید.

نکته: خیلی مهمه که پلمپ کالا باز نشده باشد، مخدوش نشده باشد، کالا شامل ضربه‌ خوردگی و مواردی از این قبیل نباشد.

بله. حتما نیازه که ثبت نام کنید و داخل سایت عضو بشوید تا بتوانید خریدتان را انجام بدهید. البته زمانی که دارید خرید می‌کنید و می‌خواهید تسویه حساب کنید، یک سری اطلاعات از شما خواسته میشود که با وارد کردن اطلاعات، به صورت خودکار یک حساب کاربری برایتان ایجاد میشود. از این به بعد با وارد شدن به حساب کاربریتان می‌توانید ثبت سفارش مجدد داشته باشید و سفارش‌هایتان را پیگیری کنید و یا از بقیه ویژگی‌های فروشگاه استفاده کنید.

بله، موقعی که ثبت نام می‌کنید، و زمانی که از فروشگاه شاکر موبایل خرید می‌کنید، می‌توانید اطلاعات حقوقی مربوط به شرکت یا سازمان خودتان را وارد کنید و خریدتان را تکمیل کنید.

برای ثبت نام فقط کافیه که:

1- از بالای سایت، سمت چپ، روی گزینه ورود|عضویت کلیک کنید.

2- از قسمت پایینی کادری که برایتان باز می‌شود، روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

3- حالا یک صفحه برایتان باز می‌شود که یک سری اطلاعات از شما می‌خواهد. بعد از اینکه اطلاعاتی که خواسته را تکمیل کردید، روی گزینه عضویت کلیک کنید.

4- اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید، یک کادری برایتان باز می‌شود که از شما شماره موبایل می‌خواهد. شماره تلفنتان را وارد کنید و روی گزینه اضافه کردن کلیک کنید.

5- در این مرحله یک کد برای تایید شماره موبایلتان، پیامک می‌شود، کد را داخل کادری که برایتان ظاهر شده وارد کنید و در نهایت گزینه ثبت کد تایید را انتخاب کنید تا ثبت نام با موفقیت انجام بشود.

در سایت شاکر موبایل فرایند ورود و ثبت نام در هر لحظه از طریق ارسال پیامک به شماره همراه شما انجام خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید بدون داشتن رمز عبور از طریق کدی که به شماره شما ارسال شده است به سایت وارد شوید.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش‌های من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

شما می‌توانید برای اطلاع از وضعیت سفارش، وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش های من” از وضعیت آن مطلع شوید. در ضمن وضعیت سفارش در هر لحظه از طریق پیامک به شما گزارش می‌شود.

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

کارشناسان فنی شاکر موبایل تمام تلاش خود را می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت، کافی و روشن باشد. با این وجود شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

بله. در صورتی که کالا در فروش ویژه باشد شامل محدودیت در تعداد خرید می‌شود. در غیر این صورت هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

برای تغییر یا افزودن آدرس، از پروفایل کاربری خود وارد بخش «آدرس‌ها» شوید. در این بخش می‌توانید آدرس جدیدی ثبت کنید یا آدرس قبلی خود را ویرایش کنید.

شاکر موبایل سامانه عمده‌ فروشی تلفن همراه و لوازم جانبی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرده و همه مجوزهای لازم جهت فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک را از وزارت صنعت معدن و تجارت اخذ کرده است. شاکر موبایل به منظور تایید صحت کسب‌ و کار اینترنتی و محتوای منتشر شده در سایت خود، نماد اعتماد الکترونیکی را نیز اخذ کرده و همچنین عضو انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت و لوازم جانبی ایران است.

راحتی در انتخاب و خرید کالا، امکان خرید غیر سبدی موبایل، تنوع گسترده محصولات، ارسال ایمن با سرعت عمل بالا و تحویل کالا در سطح کشور، به‌ روز بودن قیمت محصولات، بیمه ارسال کالا، ۲۴ ساعته بودن امکان خرید در سامانه شاکر موبایل، و پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله مزیت‌های خرید از شاکر موبایل است.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از تماس با خدمات مشتریان فروشگاه شاکر موبایل سوالات متداول را بخوانید ؛ به احتمال زیاد جوابتان منتظر شماست .

در صورتی که جواب خود را پیدا نکردید، با ما تماس بگیرید.