رهگیری سفارش ها
رهگیری سفارش
کالا بعد از اینکه تحویل پست پیشتاز یا تیپاکس یا چاپار یا ماهکس شد ( بستگی به انتخاب شما هنگام ثبت سفارش ) یک شماره رهگیری برایتان پیامک می شود. که با این کد میتوانید هر لحظه از موقعیت مکانی سفارشتان با خبر شوید.
اگر کد رهگیری برایتان پیامک نشد، لطفا بعد از 24 ساعت وارد حساب کاربریتان شوید و در قسمت سفارش ها کد رهگیری را ببینید.
اگر در حساب کاربری قسمت سفارش ها کد رهگیری را ندیدید، میتوانید به بخش پشتیبانی پیام بدهید و یا با شماره 09163805580 تماس بگیرید و کد رهگیری را دریافت کنید.