تماس با ما
سوالات متداول
در بخش سوالات متداول تلاش نمودهایم، پاسخگوی سوالات پر تکرار شما مشتریان عزیز باشیم.

راهنمای خرید
1.آیا گوشی های خریداری شده ، وارد شبکه می شوند ( رجیستر میشوند ) و از کار نمی افتند ؟
فروشگاه انلاین شاکر موبایل به تمام خریدارانش تضمین میدهد که هیچکدام از گوشی های خریداری شده از این مجموعه، مشکلی در آنتن دهی نخواهند داشت. ما به شما این اطمینان را میدهیم که چنانچه پس از دریافت مرسوله، گوشی در سامانه همتا رجیستر نشده بود، شما میتوانید با هماهنگی با مرکز تماس فروشگاه انلاین شاکر موبایل نسبت به مرجوعی گوشی اقدام نمایید.
کد فعالسازی و کارت گارانتی به همراه گوشی خریداری شده برای شما ارسال میگردد و فعالسازی گوشی طبق دستورالعمل درج شده بر روی کارت گارانتی و به عهده خریدار میباشد. همچنین کد فعالسازی گوشی خریداری شده، در سیستم اطلاعاتی شرکت گارانتیکننده نیز موجود است.
در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی موارد، ثبت رجیستری تلفن همراه توسط شرکت واردکننده با فاصله زمانی کمی در سامانه همتا صورت پذیرد.
از اعتماد و خرید شما سپاسگزاریم.
2. چقدر زمان می برد تا کالا به دستم برسد؟
تمام سفارشهایی که تا قبل از 12 شب، روی سایت ثبت میشوند. روز بعد تحویل پست یا تیپاکس (بستگی دارد شما کدام را انتخاب کرده باشید) داده می شوند. سفارشهایی که برای استان خوزستان هستند، حدود 24 تا 48 ساعت، و سفارشهای استان ها و شهرستانهای دیگر بین 3 تا 5 روز کاری زمان می برد که به دست خریدار برسد.
مسئولیت حمل کالا بر عهده شرکت پست و تیپاکس است و شاکر موبایل نمیتواند یک زمان دقیق برای رسیدن بسته اعلام کند. اما میتوانید با کد رهگیری، داخل سایت از وضعیت بسته مطلع بشوید.
3. به چه روشی می توانم مبلغ کالایی که خریداری کردم را، پرداخت کنم؟
میتوانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت شاکر موبایل، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید .
4. کالایی که خریداری کردم، با چی ارسال میشود؟
دو تا انتخاب دارید؛ پست پیشتاز و تیپاکس. هر کدام را که انتخاب کنید، برایتان ارسال میکنیم. کالا بعد از اینکه تحویل پست پیشتاز یا تیپاکس شد، یک شماره پیگیری برایتان پیامک میشود. اگر کد پیگیری برایتان پیامک نشد، بعد از 24 ساعت بروید به پنل سفارشتون ( داخل سایت www.shakermobile.ir ) و انجا کد پیگیریتان را ببینید.
5. خرید کالا
در فروشگاه آنلاین شاکر موبایل، هر کالایی که دوست داشتید، رنگش را انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کنید. میتوانید چندین کالا به سبد خریدتان اضافه کنید و بعد از اینکه تمام شد، از بالای سایت، سمت چپ، وارد سبد خریدتان بشوید و مراحل تکمیل خریدتان را طی کنید.
خدمات پس از فروش
1. کالا به دستم نرسیده، چیکار کنم؟
مسئولیت حمل کالاها با اداره پست و تیپاکس می باشد. کالا بعد از اینکه تحویل پست پیشتاز یا تیپاکس شد، یک شماره پیگیری برایتان پیامک میشود. که از طریق آن میتوانید بروید در سامانه رهگیری مرسولات پستی و موقعیت کالایی که خریداری کردید رو ببینید. اگه کد پیگیری برایتان پیامک نشد، بعد از 24 ساعت بروید به پنل سفارشتان (روی سایت www.shakermobile.ir ) و در آن جا کد پیگیری را ببینید. اگر داخل پنل سفارش هم پیدا نکردید، میتوانید به بخش پشتیبانی پیام بدهید و یا با شماره 09163805580 تماس بگیرید و کد پیگیریتان را دریافت کنید. در نهایت اگر 5 روز گذشت و کالا به دستتان نرسید، میتوانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناس های فروشگاه بتوانند وضعیت سفارشتان را پیگیری کنند.
2. قبل از اینکه کالا ارسال شود، میتوانم سفارشم را لغو کنم؟
بله، قبل از اینکه کالا ارسال شود، میتوانید با بخش پشتیبانی فروشگاه انلاین شاکر موبایل تماس بگیرید و به کارشناس مربوطه اطلاع بدهید که منصرف شدید و کالا را نمیخواهید. کارشناس پشتیبانی سفارشتان را لغو میکند و هزینه را برگشت میدهد.
3. گارانتی محصول
موقع خرید از فروشگاه انلاین شاکر موبایل خیالتان راحت باشد. چرا؟ چون تمام محصولاتی که در سایت شاکر موبایل به فروش میرسد، از طریق معتبرترین شرکتهای گارانتی دهنده در ایران، 18 ماه گارانتی میشوند. تمام محصولات تا پایان زمان گارانتی، طبق قوانین شرکت گارانتی کننده، تحت پوشش قرار میگیرند.
4. بازگردانی کالا
دو حالت دارد. یا کالایی که تحویل گرفته اید مشکل دارد یا از خریدتان منصرف شده اید.
- کالا مشکل دارد :
موقعی که مامور پست میخواهد کالا را به شما تحویل بدهد، همان موقع میتوانید خوب جعبه کالا را چک کنید. اگر دیدید که جعبه، ضربه خوردگی دارد، یا جعبه مخدوش شده، یا حتی دیدید تفاوت رنگ و تفاوت ویژگی وجود دارد بین کالایی که به دستتان رسیده، با کالایی که سفارش دادید، می توانید کالا را از مامور پست تحویل نگیرید. پس حتما قبل از اینکه رسید تحویل پستی را امضا کنید، از سلامت بستهای که تحویل گرفته اید مطمئن شوید.
- از خریدم منصرف شدم:
اگر از خریدی که کردید منصرف شدید، هفت روز از زمانی که کالا رو دریافت کردید، فرصت دارید تا با بخش پشتیبانی فروشگاه انلاین شاکر موبایل تماس بگیرید. پشتیبانی توضیح میدهد که چه کارهایی را انجام بدهید تا بتوانید کالا را به فروشگاه انلاین شاکر موبایل برگردانید.
نکته: خیلی مهمه که پلمپ کالا باز نشده باشد، مخدوش نشده باشد، کالا شامل ضربه خوردگی و مواردی از این قبیل نباشد.
ثبت نام در سایت
1. برای اینکه از فروشگاه انلاین شاکر موبایل خرید کنم، حتما باید ثبت نام کنم و داخل سایت عضو بشوم؟
بله. حتما باید ثبت نام کنید و داخل سایت عضو بشوید تا بتوانید خرید انجام بدهید. البته زمانی که دارید خرید میکنید و میخواهید تسویه حساب کنید، یک سری اطلاعات از شما خواسته میشود که با وارد کردن اطلاعات، به صورت خودکار یک حساب کاربری برایتان ایجاد میشود. از این به بعد با وارد شدن به حساب کاربریتان میتوانید ثبت سفارش مجدد داشته باشید، سفارشهایتان را پیگیری کنید و یا از بقیه ویژگیهای فروشگاه استفاده کنید.
2. می توانم به عنوان شخصیت حقوقی داخل فروشگاه انلاین شاکر موبایل ثبت نام کنم؟
بله، هم موقعی که دارید ثبت نام میکنید، و هم زمانی که دارید از فروشگاه انلاین شاکر موبایل خرید میکنید، میتوانید اطلاعات حقوقی مربوط به شرکت یا سازمان خودتان را وارد کنید و خریدتان را تکمیل کنید.
3. نحوه ی ثبت نام در فروشگاه انلاین شاکر موبایل ؟
برای ثبت نام فقط کافیه که:
- از بالای سایت، سمت چپ، روی گزینه ورود|عضویت کلیک کنید.
- از قسمت پایینی کادری که باز میشود، روی گزینه ثبتنام کلیک کنید.
- حالا یک صفحه برایتان باز میشود که یک سری اطلاعات از شما میخواهد . بعد از اینکه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کردید، روی گزینه عضویت کلیک کنید.
- اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید، یک کادر برایتان باز میشود که از شما شماره موبایل میخواهد. شماره را وارد کنید و روی گزینه اضافه کردن کلیک کنید.
- در این مرحله یک کد برای تایید شماره موبایلتان، پیامک میشود، کد را داخل کادری که برایتان ظاهر شده وارد کنید و در نهایت گزینه ثبت کد تایید را انتخاب کنید تا ثبت نام با موفقیت انجام بشود.
با ما در تماس باشید
چنانچه سوال خود را در لیست پرسشهای متداول نیافتید و یا علاقمند به تماس با فروشگاه انلاین شاکر موبایل هستید، میتوانید سوالتان را در قسمت پایین وارد کنید و در سریعترین زمان پاسخ شما را خواهیم داد. و یا با شماره ی 09163805580 تماس بگیرید.

ارتباط با مرکز تماس فروشگاه انلاین شاکر موبایل :
پیشنهاد میکنیم قبل از تماس با خدمات مشتریان فروشگاه انلاین شاکر موبایل سوالات متداول را در بالای همین برگه بخوانید؛ به احتمال زیاد جوابتان آنجا منتظر شماست.
شماره تلفن مرکز تماس شبانهروزی فروشگاه انلاین شاکر موبایل
: call
09163805580
: GMAIL
mohammadhosein.shaker72
@gmail.com
: YAHOO
mohammadhosein.shaker
@yahoo.com
فروشگاه انلاین شاکر موبایل شبانهروزی و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شماست.
فروشگاه آنلاین شاکر موبایل هر لحظه در دسترس و همراه شماست.