استخدام – فرصت های شغلی در شاکر موبایل
استخدام - فرصت های شغلی در شاکر موبایل
مسئولیت ها
– توانایی مدیریت انجام چند کار همزمان
– توانایی تشکیل (تیم سازی) و مدیریت تیم بازاریابی و فروش
– مدیریت تیم واحد ارتباط با مشتریان در خصوص تهیه اطلاعات، رفع مشکلات و بهبود ارائه مشاوره
– حل شکایات احتمالی ارجاعی از سوی کارشناسان مرکز تماس
– ارائه گزارش های اطلاعات تماس و نتیجه مشاوره ها
– بروز رسانی پیوسته اطلاعات خود در رابطه با کسب و کار
– رعایت اصول مشتری مداری
مسئولیت ها
– بهبود فرایندهای منابع انسانی از طریق تحلیل و استنتاج اطلاعات
– ارتباط مداوم کاری با سایر واحدها و همکاران زیرمجموعه
– ایجاد تفاهم و همکاری بین واحدها و کارکنان بخش های مختلف
– تحلیل مشکلات و چالشها و پاسخ گوئی و رفع موانع و مشکلات باتوجه به دانش و منابع در اختیار
– ارتباط مداوم کاری با سازمان های بالا دستی و قانون گذار و شناسائی و بکارگیری مقررات و تدوین، وضع و تفسیر رویه ها
– پیش بینی صحیح هزینه های ناشی از تصمیمات منابع انسانی
– تعیین روش انجام کار و تعیین اولویت های کاری در حوزه اداری و منابع انسانی
– کنترل هزینه های منابع انسانی برمبنای پیش بینی های انجام شده
– مدیریت عملکرد و توانمند سازی کارکنان، کمک، ارشاد و تعلیم
– حصول اطمینان از اجرای مقررات توسط کارکنان
– حفظ و نگهداری اطلاعات و اسناد حساس و ارزشمند
– رعایت اصل بی طرفی و استقلال در تمامی تصمیمات
– رسیدگی به شکایات و اقدامات اصلاحی
– رازداری ورعایت محرمانگی اطلاعات
– تهیه و تنظیم سیاست ها، دستورالعمل ها، روش های اجرایی، مقررات و بخش های منابع انسانی
– تعیین شاخص های بررسی عملکرد، نظارت بر صدور احکام استخدامی و انجام ارزیابی عملکرد کارکنان
– پیاده سازی و اجرای پروژه مدیریت عملکرد کارکنان و ارائه نتایج
– ایجاد و کنترل سیستم رتبه بندی و ارائه گزارش های مربوطه
– ایجاد سیستم ارتباطی بین کارکنان و سازمان
– نظارت بر سوابق آموزشی و شناسه های پرسنلی با هدف برنامه ریزی مناسب برای آنها
– مشارکت و کنترل فرآیند نظرسنجی کارکنان، تجزیه و تحلیل نتایج آن، توسعه پروژه های بهبود و پیگیری اجرای پروژه های مذکور
– کنترل استقرار ساختار سازمانی مورد تایید و فرآیندهای توسعه یافته بر اساس آن
– مدیریت روند استعفا و خروج از سازمان
– تجزیه و تحلیل شغل و طراحی سیستم حقوق و دستمزد کارکنان
– آموزش کارکنان و تلاش برای ارتقاء دانش و مهارت های آنها
– حفظ و تقویت انگیزه کارکنان
– توسعه و اجرای استراتژی ها و ابتکارات منابع انسانی منطبق با استراتژی کلی کسب و کار
– تقویت ارتباط مدیریت و کارکنان با رسیدگی به خواسته ها، شکایات یا سایر مسائل
– تهیه چارت های سازمانی و مدیریتی
– مسلط به فرایند جذب نیروی انسانی
– آشنایی با تکنیک های مصاحبه مبتنی بر شایستگی و تست های شخصیتی و روان شناختی
– تسلط نسبی به آفیس
مسئولیت ها
– بررسی نیازمندی های عملیاتی اعم از انبار و توزیع و پشتیبانی جهت برنامه ریزی لجستیکی و حصول اطمینان از پشتیبانی بهره ور از سازمان فروش.
– انجام پیگیری و هماهنگی های لازم جهت اجرای فرآیند های امکان سنجی و برنامه ریزی شده لجستیکی اعم از منابع انسانی، فضا، تجهیزات.
– طراحی، تدوین و اجرای دستورالعمل های عملیاتی جهت استاندارد سازی و مدیریت عملیات.
– برنامه ریزی و نظارت بر فرآیند های دریافت، جایگذاری، برداشت و ارسال سفارشات در واحد انبار.
– برنامه ریزی و نظارت بر فرآیند های مسیر بندی و چیدمان سفارشات در ماشین، تحویل سفارشات به مشتری در واحد توزیع.
– نظارت بر فرآیند های مدیریت انبار جهت حصول اطمینان از به روز، دقیق و قابل اتکا بودن داده های مربوط به انبار مورد بهره برداری واحد های ذینفع.
– نظارت بر اجرای فرآیند های انبار و بازبینی و اصلاح آنها جهت حصول اطمینان از اجرای آنها بر اساس الزامات ایمنی و امنیتی.
– برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فرآیند های انبارگردانی جهت حصول اطمینان از صحت و سلامت فرآیندهای عملیاتی و سیستمی انبار.
– برنامه ریزی و نظارت بر اجرای فرآیند های لجستیک معکوس جهت افزایش بهره وری و رعایت استاندارد های مربوطه.
– تعریف و بازبینی فرآیند های فی مابین سازمان فروش و سازمان توزیع و نظارت بر اجرای بهینه آنها جهت حصول اطمینان از کیفیت خدمات توزیع.
– تعریف شاخص های عملکردی جهت مدیریت در هزینه ها و بهبود سطح سرویس و افزایش کارایی فرآیند های عملیاتی و پشتیبانی.
– آماده سازی و ارائه گزارشهای لازم جهت ارائه به مدیران ذیربط.
– تهیه ی و تدوین برنامه ی بودجه پیشنهادی در حوزه های مختلف.
مسئولیت ها
– دریافت اعلام بار، ماشین گیری و کنترل حمل بار؛
– شناسایی ریسک ها و فرصت های آینده؛
– کنترل فرآیندهای لجستیک و حمل و نقل؛
– برنامه ریزی و کنترل فعالیت راننده ها؛
– تهیه گزارشات هفتگی از فعالیت ها؛
– هماهنگی با تیم فروش برای گسترش بازار؛
– هماهنگی لازم با امور مالی شرکت؛
– هماهنگی و مکاتبه با مشتریان؛
– پیگیری کیفیت عملیات.
– توانمند در برقرارکردن ارتباط مثبت، موثر با افراد مختلف؛
– توانمند در متقاعدسازی و فن بیان مناسب؛
– توانمند در کار با کامپیوتر و مجموعه آفیس؛
– علاقه مند به انجام کار به شکل تیمی؛
– آشنایی با مناطق صنعتی خوزستان؛
– صبور و پیگیر.
مسئولیت ها
– انجام امور پرسنلی مانند امور استخدامی، مرخصی، ارزیابی عملکرد، امور بیمه، وام و بازنشستگی
– آشنایی با قوانین تامین اجتماعی و کار
– تنظیم شرح وظایف کارکنان واحدها
– تهیه و تنظیم دستورالعمل ها و نظارت بر اجرای مصوبات هیئت مدیره
– تجزیه و تحلیل شغل و طراحی سیستم حقوق و دستمزد کارکنان
– تهیه برنامه های آموزشی و سنجش و نظارت بر آموزش کارکنان
– نظارت بر عملکرد سرپرست نگهداری ساختمان اداری شرکت (دفتر مرکزی)
شرایط احراز و شایستگی ها
– دارای حداقل کارشناسی رشته های مدیریت یا صنایع (ترجیحا کارشناسی ارشد)
– دارای روابط عمومی بسیار قوی
– حداقل 7 سال سابقه در حوزه مدیریت اداری
– درک عالی از منابع انسانی، حقوق و دستمزد و شیوه های جبران خدمت
– سازماندهی و مدیریت حرفه ای تیم
– مدیریت تعارض، توان مذاکره و ایجاد انگیزه
– تفکر تحلیلی و مهارت های حل مساله
– حداقل سن: 35 سال
با ارسال رزومه کاری خودتان برای کارشناسان مجموعه شاکر موبایل متناسب با تجربه کاری و مدرک تحصیلی شما آموزش های لازمه کسب کرده
و در جایگاه مناسب فعالیت خود را شروع می کنید.
مسئولیت ها
– رسیدگی به نظافت و پاکیزگی محیط ساختمان
– تهیه لیست مایحتاج خوراکی آبدارخانه
– پذیرایی ویژه از میهمانان
– تهیه لیست لوازم ضروری مجموعه
– ارسال و جابهجایی مرسولات و اسناد و مدارک بین طبقات
– تهیه به موقع چای و پذیرایی از کارمندان
– آمادهسازی و کمک به برگزاری جلسه یا مراسم
– محافظت و رسیدگی به گل و گیاهان
– کلیه امور محوله
الزامات
– گواهی نامه معتبر موتور سیکلت
– داشتن موتور سیکلت
– حداکثر سن 35 سال
خصوصیات فردی
– روحیه کار تیمی
– روابط عمومی بالا
– با انگیزه و سخت کوش
– منظم، دقیق و پیگیر
– صبور و شکیبا
– مسئولیت پذیر
– صادق و امانت دار
– مثبت اندیش
– توانمند در مدیریت ارتباط
– توانمند در قضاوت و تصمیم گیری
مسئولیت ها
– مسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی
– مسلط به نرم افزار حضور و غیاب و محاسبات کارکرد پرسنل
– آشنا با فرآیند جذب و استخدام و سایر فرآیندهای منابع انسانی
– مسلط به ارزیابی عملکرد و روش های نگهداشت نیرو
– تسلط بر فرآیند طرح طبقه بندی مشاغل و مدل های مرتبط
– تدوین دستورالعمل های مورد نیاز در حوزه کارکنان و بروز رسانی نمودارهای سازمانی، رویه ها، استانداردها و مقررات
– حفظ اسناد مدارک واحد
– بایگانی و بروز رسانی پرونده های فیزیکی و دیجیتال پرسنل
– تکمیل مدارک و تشکیل پرونده نیروهای جدید
– انجام امور و هماهنگی های لازم جهت بیمه های شرکت از قبیل بیمه تامین اجتماعی، مسئولیت، حوادث و تکمیلی
– فعال، با انگیزه، صبور، منظم در انجام امور، با دقت بالا، مسئولیت پذیر و پیگیر
– تسلط کامل به ICDL
مسئولیت ها
– ترجیحا فارغ التحصیلان رشته های آمار، برنامه ریزی، کامپیوتر، مدیریت
– 2 سال سابقه کار مرتبط
– تسلط به نرم افزارهای ورد و اکسل
– فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر
– ترجیحا مسلط به زبان انگلیسی
مسئولیت ها
– دارای روابط عمومی بسیار قوی
– مهارت مدیریت ارتباط با مشتریان
– توانایی مدیریت و هدایت کارشناسان فروش
– توانایی رصد و تحلیل رقبا و بازار
– ترویج یک محیط رقابتی و توام با همکاری برای اعضای تیم فروش
– توانایی گزارش دهی به مدیران به صورت دوره ای
– آشنایی با رتبه بندی تیم فروش و تعریف مشوق های تیم فروش
– مسلط به برنامه ریزی بازرگانی، فروش و CRM
– پیشنهاد راهکارهای بهبود به مدیریت جهت اثر بخشی سیستم فروش
– آشنایی با اصول فنون و مذاکره
– مذاکره حضوری با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات
– قادر به انجام ماموریت به استان های مختلف
– دارای حداقل ده سال سابقه کاری مفید و مرتبط
مسئولیت ها
– پیگیر و منظم در امور محوله
– داشتن روحیه کار گروهی
– دارای ظاهری آراسته
– صبر و شکیبایی
– خلاق و با انگیزه
– خوش برخورد در مکالمات حضوری و تلفنی
شرح وظایف:
– بررسی بازار
– آشنایی با CRM
– فروش تلفنی
– حضور در نمایشگاه ها
شرایط شغلی:
– آشنایی کامل با نرم افزار های office
– تسلط به کاربری کامپیوتر و اینترنت
مسئولیت ها
– بررسی فنی و اقتصادی درخواست های دریافتی از شرکتهای متقاضی دریافت خدمات تست و صدور گواهینامه استاندارد محصول و تنظیم پروپوزال
ارائه خدمات
– تهیه پیش نویس قرارداد صدور گواهینامه محصول و انجام پیگیری های مورد نیاز برای امضا و تایید نهایی کارفرما
– پیگیری و تعیین وضعیت مشتریان برای تمدید اعتبار گواهی نامه در زمانهای مقرر
– اعلام وضعیت شرکتهای دارنده گواهی به شرکتهای خارجی همکار
ویژگی های فردی
– دارای ظرفیت و توان و علاقه برای بررسی مشخصات فنی محصولات درخواستی برای صدور گواهینامه و مشخص نمودن استاندارد مرتبط
– دارای ظرفیت و توان و علاقه برای مطالعه بخش های مورد نیاز از استانداردهای مرجع کاری (به انگلیسی) و مشخص نمودن تست ها و ارزیابی هایی که
باید روی محصول انجام شوند
– با حوصله، پیگیر و دقیق
مسئولیت ها
– دارای روابط عمومی بسیار قوی
– مهارت مدیریت ارتباط با مشتریان
– توانایی مدیریت و هدایت کارشناسان فروش
– توانایی رصد و تحلیل رقبا و بازار
– ترویج یک محیط رقابتی و توام با همکاری برای اعضای تیم فروش
– توانایی گزارش دهی به مدیران به صورت دوره ای
– آشنایی با رتبه بندی تیم فروش و تعریف مشوق های تیم فروش
– مسلط به برنامه ریزی بازرگانی، فروش و CRM
– پیشنهاد راهکارهای بهبود به مدیریت جهت اثر بخشی سیستم فروش
– آشنایی با اصول فنون و مذاکره
– مذاکره حضوری با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات
– قادر به انجام ماموریت به استان های مختلف
– دارای حداقل ده سال سابقه کاری مفید و مرتبط
مسئولیت ها
– ایده پرداز و خلاق
– دارای اجرای تمیز و قوی با بهترین کیفیت
– توانایی برقراری تعادل بین سرعت و کیفیت
– دارای دید و مهارت های فنی مناسب
– تسلط کامل به نرم افزارهای PS و Ai
– مسلط به طراحی محتوای گرافیکی برای فضای مجازی (ازجمله شبکه های اجتماعی و وب سایت)
– آشنایی با اصول و مبانی چاپ و توانایی نظارت بر امور چاپی
– آشنایی با زبان انگلیسی
– تسلط بر سایر نرم افزارهای Adobe مزیت محسوب می شود.
مسئولیت ها
تسلط بر شبکه های اجتماعی (سوشال مدیا) :
– اینستاگرام
– یوتیوب
– آپارات
– تلگرام
– لینکدین و …
– فعالیت به صورت حضوری و تمام وقت در محل شرکت
توانایی های مورد نیاز
– مسلط به الگوریتم های اینستاگرام
– توانایی کپشن نویسی و هشتگ گذاری اصولی
– توانایی تحلیل و ایده پردازی
– توانایی کار گروهی
مسئولیت ها
– خلاق و ایده پرداز در حوزه فعالیت تیم
– آشنا با شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام (به معنی توانایی جریان سازی در فضای مجازی)
– دنبال کردن و ایجاد کمپین های هدفمند
– آشنایی با مفاهیم بازاریابی محتوا
– آشنایی با اصول و قوانین نگارش متن
– به روز بودن در شبکه های اجتماعی و آگاهی از روندهای آن
– آشنایی با ابزارهای مانیتورینگ شبکه های اجتماعی
– توانایی خلق محتوای هدفمند
داشتن این موارد امتیاز محسوب میشود:
– خلاقیت در نوشتن
– آشنایی کافی با فتوشاپ
– آشنایی به زبان انگلیسی و توانایی ترجمه
– داشتن مهارت و خلاقیت در عکاسی
مسئولیت ها
– برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی شرکت در چهارچوب مقررات، قوانین، آئین نامه ها و دستورالعمل های مصوب
– دارای سابقه در حوزه امور مالی واردات، صادرات و بازرگانی داخلی
– داشتن مهارت های ارتباطی
– داشتن مهارت های تکنیکی همچون سخت افزارها و نرم افزارهای کاربردی
– داشتن دقت نظر و قدرت حل مساله
– مهارت در تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی
مسئولیت ها
– سابقه کار مرتبط: حداقل سه سال
– سن: حداکثر 45 سال
– تحصیلات: حداقل کارشناسی
– تسلط بر امور تدارکات و تامین ملزومات
– توانمند در انجام مذاکره با تامینکنندگان و ارائه دهندگان خدمات به مجموعه
– کنترل و نظارت بر نحوه انجام خریدها در چارچوب مقررات
– آشنایی کافی بر امور اجرایی
– توانایی کنترل و نظارت بر انبار
– توانایی کنترل و نظارت بر امور تاسیساتی
– داشتن سابقه کار در امور پشتیبانی رستوران مزیت محسوب می شود
مسئولیت ها
– داشتن مهارت های نوشتاری، تسلط بر قواعد نگارشی، نویسندگی و خلق محتوا
– تسلط بر نرم افزار office
– داشتن دقت و توجه کامل به جزئیات
– پر تلاش و با انگیزه
– روحیه کار تیمی بالا، منظم و مسئولیت پذیر
– آشنا به کامپیوتر و توانایی جستجو در اینترنت
مسئولیت ها
– هدفگذاری و تدوین استراتژی عملیاتی تولید محتوای تخصصی با هدف انتشار در رسانههای درونسازمانی، شبکههای اجتماعی و رسانههای بیرونی
– برنامهریزی تخصصی و نظارت بر انجام وظایف هر یک از کارشناسان تولید محتوای متنی، گرافیکی و ویدیویی
– بررسی اصالت محتوای تولید شده از لحاظ کلمات و رویکردهای کلیدی سازمان، اصول بهینهسازی دسترسی در موتورهای جستجو و همچنین سازگاری
بر روال تحقق شاخصهای کلیدی ارزیابی عملکرد (kpi/okr)
– رصد مستمر و گزارش عملکرد رقبای کسبوکار سازمان و تدوین استراتژی رقابتی در بازیابی از طریق محتوا
– بنچمارک تخصصی منابع خارجی و ایرانی اطلاعات با هدف تولید بریف تولید محتوا
راهنما
شاکر موبایل؛ یکی از بزرگ ترین فروشگاه های پیشگام در دنیای فناوری اطلاعات کشور، در نظر دارد تا از میان علاقمندان به دنیای دیجیتال، تعدادی نیروی آقا و خانم جوان را با شرایط مناسب به صورت تمام وقت استخدام کند.
اگر به حضور در مجموعه ای جوان و فعال علاقمند هستید و تمایل دارید در فرصتهای شغلی اعلام شده به تیم شاکر موبایل بپیوندید، با ذکر عنوان شغلی مورد نظر فرم زیر را پر کنید .